loading...

سنگ وزین

اطلاعاتی پیرامون مصنوعات سنگی سنگ وزین در این متن می خواهیم درباره انواع مختلف سنگ های آبنما و صراحی ویژگی های آنها، اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. امروزه به دلیل افزایش میزان اهمیت زیبایی در میان مر

ندا روان بازدید : 47 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (1)

اطلاعاتی پیرامون مصنوعات سنگی سنگ وزین

در این متن می خواهیم درباره انواع مختلف سنگ های آبنما و صراحی ویژگی های آنها، اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. امروزه به دلیل افزایش میزان اهمیت زیبایی در میان مردم، تعداد بسیار فراوانی از ابزار ها و وسایل تزئینی اختراع و ساخته شده است. یکی از تزئینات بسیار زیبایی که هم در خانه ها و هم در مکان های دیگر مانند رستوران ها و کافه ها یافت می شود، سنگ های آبنما هستند که به شکل ها و صورت های مختلفی تولید می شوند. سنگ های آبنما دارای تنوع های خاصی می باشند و از انواع مختلفی برخوردار هستند. هر یک از این سنگ ها دارای ویژگی های خاصی هستند و برای نصب در یک مکان مخصوصی، مناسب می باشند. با ما همراه باشید تا در مورد انواع مختلف سنگ های آبنما و ویژگی های آنها، توضیحاتی را برای شما بازگو نماییم.

آبنمای سنگی صخره ای

یکی از زیبا ترین انواع مختلف سنگ های آبنما های موجود در جهان، آبنمای سنگی صخره ای می باشد. این نوع آبنما از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است و به میزان زیادی، شبیه به یک آبشار طبیعی و صخره ای است. در این آبنما از سنگ های ویژه ای استفاده می شود. از جمله سنگ هایی که برای ساخت یک آبنمای سنگی صخره ای استفاده می شوند، می توان به سنگ های کوهی طبیعی از جمله سنگ های لاشه ای، ورقه ای، پوکه های معدنی و موارد دیگر اشاره نمود که هر کدام از آنها، از زیبایی های خاصی برخوردار می باشد. آبنما هایی که با استفاده از سنگ های پوکه ای ساخته شده اند، یکی از بهترین گزینه های موجود در بخش های ساختمانی و شهری می باشد. سنگ های آذرین هم در ساخت آبنمای سنگی صخره ای به کار برده می شود. آبنمای سنگی صخره ای از زیباترین آبنما های موجود در جهان است و در مکان های مختلفی از آن استفاده می شود. از جمله مکان هایی که می توان در آن، از این نوع آبنما ها استفاده کرد، می توان به حیاط خانه ها، میادین شهر ها، رستوران ها، پارک ها، ویلا ها و مکان های تفریحی دیگر اشاره نمود. به دلیل زیبایی فراوان این نوع از آبنما، می توان در مکان های مختلفی آن را استفاده نمود.

آبنما صخره ای

آبنما های سنگی دیواری

یکی دیگر از انواع مختلف سنگ های آبنما هایی که در مکان های مختلف، به میزان زیادی از آن استفاده می شود، آبنمای سنگی دیواری است. همان طور که از اسم این آبنما پیدا می باشد، محل استقرار و اجرای آن، دیوار های یک مکان است و سبب تزئین و زیبایی آن مکان می شود. دیواری که بر روی آن، از این آبنما استفاده می شود، می تواند دیوار یک مکان خاص مانند حیاط خانه ها و یا لابی هتل باشد. از این مدل آبنما در مکان هایی مانند فضا های شهری، محیط های داخلی خانه ها و حیاط های ساختمان ها نیز استفاده می شود. سنگ هایی که برای ساخت آبنمای سنگی استفاده می شود، معمولا سنگ های قیچی، تراورتن و دیگر سنگ های مناسب برای ساخت این نوع آبنما است. از ایده های بسیار جالبی که برای به کار بردن در این مدل از آبنما ها داده شده است و زیبایی آبنما های دیواری سنگی را چند برابر می کند، استفاده از المان های نورپرداز می باشد که سبب می شود آب موجود در آن آبنما، به رنگ های مختلفی در آید و نورپردازی زیبایی را در آن مکان ایجاد نماید. آبنمای سنگی دیواری از جمله زیبا ترین آبنما های ساخته شده در جهان می باشد و می تواند مکانی را که در آن قرار گرفته است، به میزان زیادی جالب و شگفت انگیز کند.

آبنما های مدرن سنگی

یکی دیگر از انواع مختلف سنگ های آبنما در جهان، آبنمای سنگی مدرن می باشد. این نوع از آبنما در مکان هایی با طراحی های مدرن و به روز استفاده می شود. برخی از رستوران ها و کافه ها دارای مکان های سنتی هستند و بعضی دیگر، از مکان های مدرن و امروزی استفاده می کنند و معمولا، در این نوع از رستوران ها است که از آبنمای مدرن سنگی استفاده می شود. در هنگام ساخت آبنما های مدرن سنگی، به جز سنگ از کاشی های استیل و یا چوب استفاده می شود که از آنها به عنوان متریال های ترکیبی در ساخت این آبنما ها بهره برده می شود. شکل طراحی این آبنما ها، از طرح های حجمی و هندسی گرفته می شود و سبک آن، از آبنما های دیگر کاملا متفاوت می باشد. گاهی در هنگام ساخت این نوع از آبنما ها از نور های ال ای دی هم استفاده می شود. این آبنما یکی از متفاوت ترین آبنما های ساخته شده در جهان می باشد و به دلیل سبک مدرن آن، در مکان های مدرن و امروزی استفاده می شود.

آبنما خانگی

آبنما در فضاهای مختلفی به کار گرفته میشود. یکی از این موارد که از قضا از پر کاربردترین هم هست، آبنما خانگی میباشد. غالبا در خانه به دلیل فضای محدود از آبنماهای ایستاده کوچک، دیواری و یا کنجی کوچک استفاده می‌شود. آبنماهای میدانی یا مرکزی نیز برای فضا کمی بزرگ تر و خارج از خانه مناسب است . مثلا در حیاط خلوت و بالکن و پاسیو و …

آبنما مدرن

خرید نرده سنگی

در هنگام خرید صراحی لازم است که نکات مختلفی را در نظر بگیریم. از جمله این نکات این است که باید به محل نصب، ابعاد، نما و تناسب ظاهر دقت شود. در صورتی که صراحی را می خواهید برای بالکن یا پشت بام خریداری کنید لازم است که نوع با کیفیت و با قطر زیاد و دایره ای شکل را تهیه کنید. زیرا این نوع طرح ها دارای ایمنی بالاتری هستند. با وجود زیبایی و جلوه زیادی که نرده سنگی در مقایسه با نوع پلاستیکی، فلزی و چوبی دارد، امکان شکنندگی به علت تردد زیاد در آن ها بالا می باشد. گلویی های صراحی های مربع در مقایسه با نوع صراحی دایره ای دارای امکان شکنندگی بیشتر هستند، برای امنیت ساختمانی بالاتر بهتر است که صراحی های دایره ای یا گرد برای ارتفاعات به کار برده شود. همچنین لازم است که گلویی ها و انحناها دارای شکستگی و بریدگی نباشند.

نرده سنگی

توجه به جنس صراحی

از دیگر نکاتی که لازم است هنگام خرید صراحی سنگی به آن توجه شود، بررسی کردن آن به لحاظ نوع و جنس سنگی که در آن به کار رفته است. در کارگاه های تولیدی معمولا جهت تولید صراحی از سنگ های آهکی استفاده می شود. چون این سنگ ها را می توان به سادگی تراش داد. همچنین باید دقت داشت که هنگام خرید صراحی در آن رگه و ترک وجود نداشته باشد. در صورتی که می خواهید نوع سنگی آن را تهیه کنید، بهتر است که اولویت شما هزینه و قیمت نباشد. سنگ های مرمرین از نمونه های بسیار عالی برای این کار هستند و باید بدانید که سنگ ها از مصالح دائمی به شمار می آیند. همان گونه که بناهای قدیمی مانند تخت جمشید، روم باستان و یونان هنوز سنگ های آن ها باقی مانده است. نصب صراحی سنگی را با دو روش نصب صراحی به روش توکار و نصب صراحی به روش روکار انجام می دهند شما میتوانید از سایت سنگ وزین pdf لیست قیمت صراحی را ملاحظه فرمایید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 1,075
  • بازدید سال : 2,621
  • بازدید کلی : 11,542